Sopimusehdot

Gauppa Nettikaupan sopimus- ja toimitusehdot

Voimassa 10.10.2012 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Gauppa Nettikaupan on Gresiona Oy:n ylläpitämä verkkokauppa.

Gauppa Nettikauppa
Gresiona Oy
Jaakonkatu 4-6 A 6
96200 Rovaniemi

Sähköposti: asiakaspalvelu@gauppa.fi
Puhelin: 040 140 7600

Y-tunnus: 0617818-4

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja muualle maailmaan. Verkkokaupassa tuotteidemme hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden tuotevalikoiman, hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokauppamme kautta osoitteesta www.gauppa.fi tai www.valaisingauppa.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilaaminen ja tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan ostokset maksetaan tilauksen yhteydessä. Gauppa Nettikauppa käyttää maksutapahtumissa Checkout Finland Oy:n ylläpitämää maksunvälityspalvelua:

Checkout Finland Oy, PL 322, 33101 Tampere, y-tunnus 2196606-6.

Gauppa Nettikauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja muut velvoitteet.

Maksu verkkopankissa sekä lasku- ja osamaksupalveluilla

Siirtyessäsi verkkokaupan kassalta maksuvaiheeseen Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on pankkien maksupainikkeet, yleisimmät luottokortit sekä Paypal-maksuvaihtoehto. Checkout Finland Oy on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Valittuasi maksutavan tarjotuista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla: Visa, Visa Electron ja Mastercard.

Luottokunnan korteilla tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (y-tunnus 2284303-3) välille. Suomen Ostolaskut Oy on maksun saaja ja Luottokunnan sopimuskumppani, joka tilittää luottokorttimaksut myöhemmin kauppiaalle.

Suomen Ostolaskut Oy on maksunvälityspalvelun tuottajan Checkout Finland Oy:n virallinen yhteistyökumppani.

Tilausvahvistus

Maksettuasi ostokset lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet yhteystietomme, yhteenvedon tilauksestasi, tilauksen hinnasta sekä toimituskuluista.

Jos olet luonut verkkokauppaan käyttäjätunnuksen, voit tarkastaa tilauksen sisällön sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit tarkistaa toimituskulut valittuasi ostoskorissa maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjeenä, maksikirjeenä tai Itellan postipakettina. Sähköisesti toimitettavissa tuotteissa, kuten matkalipuissa, toimitusohjeet kerrotaan tuotekohtaisesti.

Postitamme verkkokaupan tuotteet kootusti kerran viikossa, pääsääntöisesti tiistaisin. Kirjeet lähetämme toisen luokan kirjeinä. Itellan toimitusaika kirjeille on 2 työpäivää ja postipaketeille 1-2 työpäivää lähetyksestä.

Vaihto- ja palautusehdot tavarakaupassa

Tavarakaupassa asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen (KSL 15 §) 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Peruutus kuljetus- ja ravintolapalveluissa

Kuluttajansuojalain mukaisesti (KSL 6 luku 16 §) tietyissä tuoteryhmissä on asiakkaan peruutusoikeutta etämyynnissä rajoitettu.

Henkilökuljetuksissa ja sähköisesti toimitetuissa matkalipuissa asiakkaalla ei ole peruutusoikeutta.

Ravintolapalveluissa ja sähköisesti toimitetuissa illalliskorteissa yli neljän hengen ryhmien on tehtävä peruutus viimeistään 7 vuorokautta ennen tilaukseen merkittyä ajankohtaa. Jos ryhmän koko on neljä henkeä tai alle, peruutus on tehtävä 1 vuorokausi ennen tilaukseen merkittyä ajankohtaa.

Takuu

Tavaratuotteilla on vuoden mittainen valmistajan perustakuu, joka kattaa valmistus- ja materiaaliviat. Takuupalautuksissa ota yhteyttä ensin Gaupan asiakaspalveluun. Annamme tarkemmat ohjeet palautuksen hoitamiseksi.

Palautusosoite

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite:

Gauppa Nettikauppa
Jaakonkatu 4-6 A 6
96200 Rovaniemi

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmat kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, se on vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@gauppa.fi tai puhelimitse: 010 320 1591.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Gauppa Nettikauppa käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Ilman asiakkaan erikseen antamaa lupaa asiakkaan yhteystietoja ei käytetä Gauppa Nettikaupan tai sen yhteistyökumppaneiden markkinointiin.

Asiakkaan yhteystiedot voidaan luovuttaa tavarantoimittajalle tuotteiden postitusta varten, jos tavarantoimittaja on joku muu kuin Gauppa Nettikauppa. Näissä tapauksissa tavarantoimittaja on kerrottu tuotteen esittelyn yhteydessä.

Gauppa Nettikauppa / Gresiona Oy
Jaakonkatu 4-6 A 6
96200 Rovaniemi
puh. 040 140 7600
email: asiakaspalvelu@gauppa.fi